loading...
عاشقانه های من برای تو
Mr-benyamin بازدید : 1 سه شنبه 27 مرداد 1388 نظرات (0)

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

I Miss You 




You are there


And I am here


Thinking about how much


I love you



Thinking about how much


I respect you



Thinking about how much


I miss you



You are there


And I am here


Thinking about how much


I cannot wait


Until we are together again



Thinking about how much


I will appreciate


More than ever


The time


We will spend together



I love you


دلتنگ توئم



تو آن جایی


و من اینجا


در این فکر


که تا چه حد دوستت دارم



در این فکر


که تا چه حد برایم با ارزشی



در این فکر


که تا چه حد دلتنگ توئم



تو آن جایی


و من اینجا


در این فکر


که تا چه حد در اشتیاقِ


با دیگر


در کنار تو بودنم



در این فکر


که چگونه بیش از همیشه


قدر آن زمان


که در کنار هم خواهیم بود را


خواهم دانست



♥♥♥♥♥دوستت دارم♥♥♥♥♥

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 111