loading...
عاشقانه های من برای تو
Mr-benyamin بازدید : 1 شنبه 29 اسفند 1388 نظرات (0)

ای دل دیوانه ، بشنو این مرام زندگی است / او که گریان کرد چشمی را نصیبش خنده نیست در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند . . . تروریــــــست ترین شخص روی زمین ، آن شخصی است که برای خودشیرینی و برای اثبات اینکه "من هم وجود دارم" دوستش ار در جمعی ضایع کند...... :( دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است صدایم خیس و بارانی است نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانیست... هیچ وقت برای تنهایی خودم نگریستم دلتنگ کسی شدم که مرا تنها گذاشته است!!!!!!!!!! دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می اورد گاهی یعنی همیشه . . . گاهی یعنی همین حالا . . . دلم تنگ است..... اما هنوز تو در آن جا می شوی... چقدر ابعاد بودنت عجیب است.... رفتنت نمکی بود بر همه ی زخمم هایم من از همه ی دنیا یکی تورا داشتم یکی خدا را از سر کوفت هایی که شنیدم بگویم؟ میگویند کجاست انکه بر سینه میزدی سنگش میگویند الان با دیگریست برگــــــرد و همه ی دنیا را غافلــگیــــر کن ، من حتـــــی با خـــدا هم شـــرط بستـــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 104